• #prügikunst ehk roheline mõtteviis

    #prügikunst ehk roheline mõtteviis

    Kas viitsime teiste jäetud prahti üles korjata või oleme juba leppinud, et osa prügist ikka loodusesse ja tänavatele satub?

    Kolm väikeettevõtet, kelle jaoks puhtam keskkond on südameasi, panid seljad kokku, et julgustada inimesi prügi märkama ja üles noppima.
     
    Algatuse eestvedajateks oli lisaks meile ka looduslike joogikõrte valmistaja Pillirookõrs ning humoorika sõnumiga riidest kottide looja HÜÜP Eesti. Soovisime, et lisaks suurtele koristustalgutele leviks ka igapäevane prügi üleskorjamise harjumus. Näitasime ise eeskuju ning premeerisime iga nädal ka ühte toredat oma toodetega. Osalejate tagasiside, kes antud aktsioonist osa võtsid, oli igati positiivne – nad olid eeskujuks nii oma perele kui ka sõpradele, keda nende tegevus nakatas! Samuti sai peale aktsiooni lõppemist sellest üks tore harjumus ja edaspidi suhtuvad nad tänaval/metsa all vedelevasse prügisse hoopis teise pilguga. 

    Kuidas läks?

    Kampaania periood: 4 nädalat mais (2019)
    Kampaania kanal: Instagram, #prügikunst
    Osalemisi: kui arvestada kõiki postitusi ja storysid, siis ligi 200
    Lisaks aitasid sõnumi levimisse kaasa ka mõned meediaväljaandjad ja koostööpartnerid: Ökosahver, Pallopsoni disainipood, Teele Eesti Käsitöö ja disainipood, Yaga veebipood ja Riisaikel taaskasutuspood, lisaks blogijad Blogicarmen, Mallkuaz jpt. Hea meel oli näha, et sõnum kõnetas ning öko ON elustiil.

    Korraldajad tänavad südamest kõiki osalejaid ning loodavad, et looduses käies märgatakse ja hoolitakse ka edaspidi rohkem keskkonnast.

    Öun Drinks, Pillirookõrs ja Hüüp Eesti